Espediente eta matrikula lekualdatzea

Ikasleek espediente edo matrikula lekualdaketa eskatzeko eskubidea dute etxebizitza, lan leku, ikaste leku aldaketagatik edo espedientea jasoko duen Zuzendaritza Taldeak nahikotzat jo dezakeen beste arrazoiren batengatik.

Lekualdaketa modalitateak

Espediente lekualdaketa modalitate bi daude:

Matrikularen lekualdaketa:
(ikasleak uneko ikasturteari dagokion matrikula ofiziala formalizatu du jadanik).

Indarreko matrikularen lekualdaketa klaseak hasten dira egunetik bigarren hiruhilabetea amaitu arte eskatu ahal izango da. Halere ikaslea Eskola berrianlekurik balego bakarrik sartu ahal izango da. Matrikula beste erkidego batera aldatzeko eskaria. Matrikula Bilbora aldatzeko eskaria.

Espediente lekualdaketa:
(ikasleak uneko ikasturteari dagokion matrikula ofiziala ez du formalizatu)
Matrikula ofiziala hasi baino lehen eskatu beharko da. Eskaria.

Lekualdatzeko eskaera

Lekualdaketa Bilboko HEO-etik beste eskola batera eskatzeko interesa duen ikasleak faxez (944.76.22.36), posta elektronikoz edo posta arruntaren bidez (beti ere NAN-aren kopia bat gehituz), edota etorri Eskolak Idazkaritzara betetzeko web-orrian (idazkaritza on-line) deskargatu litekeen agiria.