* Ikasgunea

* Egutegia

* Beste hizkuntza eskolak

* Ikasleen ordezkariak

* Bilboko HEOko abesbatza. Eman izena!

mondfloeckchen@outlook.es

* Ikasle ofizialen azterketak (2020ko maiatza-ekaina)

IKASLEAREN SEGURTASUN PROTOKOLOA AHOZKO PROBETARAKO
SEGURTASUN PROTOKOLOA AHOZKO PROBETARAKO
PROBEN DESKRIBAPENA

OHARRA: Azterketa idatzietara ordu erdi lehenago heldu behar da.

IKASLE OFIZIALEN AZTERKETA EGUTEGIA.                       2020KO MAIATZA-EKAINA
ALEMANA GAZTELANIA
EUSKERA FRANTSESA
INGELESA ITALIERA
PORTUGESA

ERRUSIERA

* 2019-2020ko azterketak

IKASLE LIBREAK

Ikasle libreei dagozkien probak irailean egingo dira. Proben egutegia esteka (II. eranskina) honetan dago.

Osasun-egoerak ez badigu uzten ofizialen eta libreen deialdiko ahozko eta idatzizko probak egiten aurreko puntuetan adierazitako aurreikuspenen arabera, behar besteko aurrerapenarekin jakinaraziko da, eta proba horiek egiteko egutegi berri bat jakinaraziko da.

* Dagokigun taldea eta ikasgela

* Ikasketa plan berria

* Oharrak

LIBURUTEGIKO MATERIALAK ITZULTZEA

Mailegatutako materialaren itzulera astelehenetik ostegunera, goizez, 09:00etatik 13:30era egin daiteke. Horretarako, bilketa puntu bakarra ezarri da eskolaren beheko solairuan, eraikinaren sarrera nagusian. Multimedia Ikasgelako langileak arduratuko dira itzulitako materialak jaso eta erregistratzeaz.

* Liburutegiko katalogoa online

* Irakasleen hutsegiteak